Markedsføringsledelse
Omtale
Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Den gir et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Har litteraturliste og stikkordregister.
Betegnelse: Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Den gir et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Har litteraturliste og stikkordregister.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788251832366
- Utgivelsesår: 1994
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Blom, Svein-Erik, Framnes, Runar, Thjømøe, Hans Mathias
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 2
- Utgave: 4
- Illustrert: Nei
- Sider: 633