Markedsføringsledelse

Utløp
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788215001173
Inngår i din bokpakke

Omtale

Dette er en innføringsbok som dekker alle disipliner av markedsføringsfaget, og har en bred introduksjon til dette gjennom de ulike områdene faget henter stoff fra. Boken er basert på internasjonal forskning, men er relatert til norsk virkelighet gjennom cases og eksempler fra norsk næringsliv. Temaene i boken er bl.a.: markedsføringens oppgave og rolle, strategi og planprosessen, markedsanalyse, kjøpsadferd ? bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Denne 6. utgaven er revidert og oppdatert. Illustrasjoner i svart/hvitt. Med litteraturliste og stikkordregister.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788215001173
  • EAN: 82-15-00117-3
  • Utgivelsesår: 2001
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Framnes, Runar, Thjømøe, Hans Mathias
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 520 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 6
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 520