Markedsføringsledelse

Utløp
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788215008318
Inngår i din bokpakke

Omtale

En innføringsbok beregnet på studenter og andre som ønsker innsikt i fagområdet markedsføring. Blant temaene er: markedsføringens oppgave og rolle, strategi og markedsplanlegging, markedsanalyse, kjøpsadferd, bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Har cases og eksempler fra norsk næringsliv, og baserer seg på norsk og internasjonal forskning. Med litteraturliste og stikkordregister. Betegnelse: En innføringsbok beregnet på studenter og andre som ønsker innsikt i fagområdet markedsføring. Blant temaene er: markedsføringens oppgave og rolle, strategi og markedsplanlegging, markedsanalyse, kjøpsadferd, bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Har cases og eksempler fra norsk næringsliv, og baserer seg på norsk og internasjonal forskning. Med litteraturliste og stikkordregister.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788215008318
  • EAN: 82-15-00831-3
  • Utgivelsesår: 2006
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Framnes, Runar, Pettersen, Arve, Thjømøe, Hans Mathias
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 624 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 2
  • Utgave: 7
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 624