Markedsføringsledelse

Utløp
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251836333
Inngår i din bokpakke

Omtale

Hensikten med denne boken er å gi en bred innføring i de mest sentrale markedsføringsdisipliner. Boken er basert på norsk og internasjonal forskning innenfor de ulike markedsføringsdisipliner, og er sterkt relatert til norsk virkelighet ved bruk av cases og eksempler fra norsk næringsliv. Blant temaene i boken er markedsføringens oppgave og rolle, strategi og planprosessen, markedsanalyse, kjøpsatferd - bedriftsmarkedet og forbrukerne, markedssegmentering, produktutvikling, prispolitikk, markedskommunikasjon og internasjonal markedsføring. Med litteraturliste og stikkordregister.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251836333
  • EAN: 82-518-3633-6
  • Utgivelsesår: 1997
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Framnes, Runar, Blom, Svein-Erik, Thjømøe, Hans Mathias
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 658 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 5
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 658