Markedsføringsledelse
Omtale
Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Boken vil dessuten gi et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles også nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter ved markedsføring, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Arbeidsbok: SBN 51828147, Løsninger: SBN 51828155.
Betegnelse: Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Boken vil dessuten gi et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles også nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter ved markedsføring, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Arbeidsbok: SBN 51828147, Løsninger: SBN 51828155.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788251828550
- Utgivelsesår: 1990
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Blom, Svein-Erik, Framnes, Runar, Thjømøe, Hans Mathias
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 3
- Utgave: 3
- Illustrert: Nei
- Sider: 587