Markedsføringsledelse

Utsolgt
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788251828550
Inngår i din bokpakke

Omtale

Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Boken vil dessuten gi et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles også nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter ved markedsføring, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Arbeidsbok: SBN 51828147, Løsninger: SBN 51828155. Betegnelse: Selv om boken er skrevet ut fra hva ledere trenger å vite om markedsføring, er hensikten å gi en bred presentasjon av faget. Boken vil dessuten gi et godt grunnlag for dem som ønsker å spesialisere seg i ett eller flere felter innen markedsføringen. Ved siden av de grunnleggende emner, behandles også nye elektroniske medier i Norge, internasjonale aspekter ved markedsføring, samfunnsinformasjon og markedsføring av tjenester. Arbeidsbok: SBN 51828147, Løsninger: SBN 51828155.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788251828550
  • Utgivelsesår: 1990
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Blom, Svein-Erik, Framnes, Runar, Thjømøe, Hans Mathias
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 3
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 587