Markedsføringsrett i et nøtteskall
Omtale
Markedsføringsrett i et nøtteskall gir en grunnleggende innføring i markedsføringslovens regler.
Boken gir i tillegg en oversikt over relevant spesiallovgivning, herunder angrerettloven og ehandelsloven.
Formålet med boken er å gi studenter og praktikere (advokater, næringsdrivende, reklamebyråer mv.) en oversiktlig og rask innføring i en rettslig disiplin av stor betydning for forbrukere, næringsdrivende og samfunn.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788205490543
- EAN: 978-82-05-49054-3
- Utgivelsesdato: 18.10.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Grandal, Morten, Haug, Frode Elton
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Markedsføringrett, Norge
- Omfang/format: 216 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 216