Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak

Veiledende pris
kr 330,00
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788241704888
Inngår i din bokpakke

Omtale

føring og ledelse av serviceforetak. Ad Notam, 1995. 383 s. ISBN 82-417-0488-7 Servicenæringen står i dag for 70% av verdiskapningen og 65% av syssel- settingen. Forfatterens påstand er at til tross for at servicenæringen øker,er god service vanskelig å oppdrive. Kundemisnøye er resultatet, og dette stiller krav om nye kunnskaper innen ledelse, administrasjon, produksjon og markedsføring. Boka beskriver elementene som er viktige for å kunne tilby enkonkurransedyktig tjeneste. Her er norske og utenlandske eksempler som illu-strerer poenger og viser hva suksessrike bedrifter gjør for å holde et høyt servicenivå. Litteraturliste, register, vedlegg.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788241704888
  • EAN: 82-417-0488-7
  • Utgivelsesår: 1995
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Andreassen, Tor Wallin
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Bedriftsledelse
  • Omfang/format: 383 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 2
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 383