Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak
Veiledende pris
kr 330,00
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788241704888
Omtale
føring og ledelse av serviceforetak. Ad Notam, 1995. 383 s. ISBN 82-417-0488-7 Servicenæringen står i dag for 70% av verdiskapningen og 65% av syssel- settingen. Forfatterens påstand er at til tross for at servicenæringen øker,er god service vanskelig å oppdrive. Kundemisnøye er resultatet, og dette stiller krav om nye kunnskaper innen ledelse, administrasjon, produksjon og markedsføring. Boka beskriver elementene som er viktige for å kunne tilby enkonkurransedyktig tjeneste. Her er norske og utenlandske eksempler som illu-strerer poenger og viser hva suksessrike bedrifter gjør for å holde et høyt servicenivå. Litteraturliste, register, vedlegg.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788241704888
- EAN: 82-417-0488-7
- Utgivelsesår: 1995
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Andreassen, Tor Wallin
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Bedriftsledelse
- Omfang/format: 383 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 2
- Illustrert: Nei
- Sider: 383