Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak

Veiledende pris
kr 275,00
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788241701702
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre servicebedrifter mer effektive, og å bidra til en kontinuerlig forbedring av den interne tjenesteproduksjonen i blant annet servicesektoren, industribedrifter og offentlig sektor. Har litteraturliste, øvingsoppgaver og stikkordregister.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788241701702
  • EAN: 978-82-417-0170-2
  • Utgivelsesår: 1993
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Andreassen, Tor Wallin
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 0
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 263