Serviceledelse : prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak
Omtale
Boka behandler fagområdet tjenestemarkedsføring, og bygger på en forskningsbasert undervisningstradisjon fra det amerikanske fagmiljøet. Boka er ajour med de siste resultater fra norsk, nordisk og internasjonal forskning. Målet med boka er å gjøre servicebedrifter mer effektive, og å bidra til en kontinuerlig forbedring av den interne tjenesteproduksjonen i blant annet servicesektoren, industribedrifter og offentlig sektor. Har litteraturliste, øvingsoppgaver og stikkordregister.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788241701702
- EAN: 978-82-417-0170-2
- Utgivelsesår: 1993
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Andreassen, Tor Wallin
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 263