Reklamefilm : norsk reklame i levende bilder 1920-1990

Utsolgt
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788200039211
Inngår i din bokpakke

Omtale

Universitetsforlaget, 1995. 211 s. (Mediesamfunnet). ISBN 82-00-03921-8 Reklamens virkemidler både fascinerer og irriterer, og de forandrer seg sta-dig. Denne boka handler om de virkemidlene reklamefilmene tar i bruk for å overbevise publikum om varenes fortreffelighet, samtidig som den ser på reklamefilmene som kilder for nordmenns drømmer og forestillinger om "det gode liv", om hva som er verdt å trakte etter. Boka bygger på forfatterens doktoravhandling, den er illustrert med bilder fra eldre reklameopptak. Har litteraturliste. Aktuell for reklame/markedsførings- og kommunikasjons- studier, og de som arbeider med markedsføring og film.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788200039211
  • EAN: 82-00-03921-8
  • Utgivelsesår: 1995
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Mediesamfunnet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Skretting, Kathrine
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Reklamefilm
  • Omfang/format: 211 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 211