Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene
Veiledende pris
kr 199,00
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202440305
Omtale
Boken handler om å finne den strategien som gjør bedriften unik og skaper produkter som er overlegne konkurrentens: å skape "blå hav". De fleste bedrifter konkurrerer for å oppnå bærekraftig og lønnsom vekst i et marked der man slåss om selv den minste markedsandel. De opererer i et "rødt hav". Der slåss man om konkurransefortrinn, markedsandeler og for å skille seg ut. På det "blå hav" legger man sin egen strategi - ikke ut fra å slå konkurrentene, men ved å finne markeder som er modne for vekst.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202440305
- EAN: 978-82-02-44030-5
- Utgivelsesdato: 10.01.2014
- Utgivelsesår: 2014
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Serie: Ajour i arbeidslivet
- Språk: Bokmål
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Omfang/format: 219 sider
- Originaltittel: Blue ocean strategy
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 219