Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene

Utløp
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202440305
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boken handler om å finne den strategien som gjør bedriften unik og skaper produkter som er overlegne konkurrentens: å skape "blå hav". De fleste bedrifter konkurrerer for å oppnå bærekraftig og lønnsom vekst i et marked der man slåss om selv den minste markedsandel. De opererer i et "rødt hav". Der slåss man om konkurransefortrinn, markedsandeler og for å skille seg ut. På det "blå hav" legger man sin egen strategi - ikke ut fra å slå konkurrentene, men ved å finne markeder som er modne for vekst.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202440305
  • EAN: 978-82-02-44030-5
  • Utgivelsesdato: 10.01.2014
  • Utgivelsesår: 2014
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Ajour i arbeidslivet
  • Språk: Bokmål
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Omfang/format: 219 sider
  • Originaltittel: Blue ocean strategy
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 219