Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene
Omtale
Ikke konkurrer med rivaler - gjør dem overflødige!
Det handler om å finne den strategi som gjør bedriften unik på markedet og skaper produkter som er overlegne i forhold til konkurrentene. Det gjelder å fokusere på kreativitet og nye ideer.
Betegnelse: Forfatterne presenterer nye strategier for å gjøre bedriften enestående i markedet og skape produkter som overgår konkurrentene i kreativitet. Ved å skape et "blått hav" av muligheter, det vil si skape en såkalt "verdi-innovasjon" får man mer etterspørsel etter nye produkter og konkurransen bedriftene mellom blir mer avleggs. Med litteraturliste.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202321932
- EAN: 978-82-02-32193-2
- Utgivelsesdato: 13.01.2010
- Utgivelsesår: 2010
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Serie: Ajour i dagens arbeidsliv
- Språk: Bokmål
- Personer: Kim, W. Chan, Mauborgne, Renée, Poulsson, Poul Henrik
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Markedssegmentering
- Omfang/format: 219 s.
- Målgruppe: Voksne
- Originaltittel: Blue ocean strategy
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 2
- Utgave: 2
- Illustrert: Nei
- Sider: 219