Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene

Utsolgt
Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene
Blue ocean strategy : de nye vinnerstrategiene
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788202321932
Inngår i din bokpakke

Omtale

Ikke konkurrer med rivaler - gjør dem overflødige! Det handler om å finne den strategi som gjør bedriften unik på markedet og skaper produkter som er overlegne i forhold til konkurrentene. Det gjelder å fokusere på kreativitet og nye ideer. Betegnelse: Forfatterne presenterer nye strategier for å gjøre bedriften enestående i markedet og skape produkter som overgår konkurrentene i kreativitet. Ved å skape et "blått hav" av muligheter, det vil si skape en såkalt "verdi-innovasjon" får man mer etterspørsel etter nye produkter og konkurransen bedriftene mellom blir mer avleggs. Med litteraturliste.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202321932
  • EAN: 978-82-02-32193-2
  • Utgivelsesdato: 13.01.2010
  • Utgivelsesår: 2010
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Ajour i dagens arbeidsliv
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Kim, W. Chan, Mauborgne, Renée, Poulsson, Poul Henrik
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedssegmentering
  • Omfang/format: 219 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Originaltittel: Blue ocean strategy
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 2
  • Utgave: 2
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 219