Mediekommunikasjon 2 : med opplevelse som metode

Utsolgt
Mediekommunikasjon 2 : med opplevelse som metode
Mediekommunikasjon 2 : med opplevelse som metode
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788249209385
Inngår i din bokpakke

Omtale

Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel. Betegnelse: Læreboken er for viderekomne i mediekommunikasjon. Den gir innsikt i mediekommunikasjonsprosessen, verktøy for å analysere ulike medieuttrykk og kunnskap om medienes rolle i samfunnet. Boken bruker ulike medieopplevelser som metode for å konkretisere stoffet. Med oppsummering og oppgaver til hvert kapittel.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788249209385
  • EAN: 978-82-4920938-5
  • Utgivelsesdato: 22.08.2008
  • Utgivelsesår: 2008
  • Forlag: Gan Aschehoug
  • Innbinding: Heftet
  • Serie: Medier og kommunikasjon
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Ødegård, Siri, Bergan, Lisbeth, Hobæk, Inger
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Form: Lærebøker
  • Emne: Massemedier
  • Omfang/format: 496 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 496