Markedsføring på 1-2-3
Omtale
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202738433
- EAN: 978-82-02-73843-3
- Utgivelsesdato: 14.09.2022
- Utgivelsesår: 2022
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Serie: Pensum på 1-2-3
- Språk: Bokmål
- Personer: Haus, Eirik, Olsen, Lars Erling
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
- Omfang/format: 155 sider
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 155