Markedsføring og salg : for programområdet salg, service og sikkerhet i utdanningsprogrammet service og samferdsel
Omtale
Denne boka dekker læreplanmålene i programfaget markedsføring og salg i programområdet salg, service og sikkerhet på Vg2 i service og samferdsel. Boka foreligger i foreløpig utgave til skoleåret 2007/08. Til neste skoleår kan den byttes vederlagsfritt med endelig utgave. Forfatteren har lagt vekt på å fremstille teorien på en enkel og strukturert måte. Samtidig har han sett det som viktig at stoffet skal ligge nær opp til den virkeligheten som elevene møter etter endt skolegang. Eksempler og oppgaver er derfor hentet fra det virkelige liv og er kortet ned og skrevet litt om for å lette innlæringen. Til læreverket er det også en lærerveiledning med blant annet løsningsforslag til oppgavene. Stoff for programområdet salg, service og sikkerhet blir i tillegg lagt ut på forlagets hjemmeside, www.okforlaget.no. Nikolai Leganger, som har bred erfaring fra konsulentarbeid og kursvirksomhet i salg og service, har skrevet kapitlet «Etiske retningslinjer».
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788278023037
- EAN: 978-82-7802-303-7
- Utgivelsesår: 2007
- Forlag: Økonomiforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Nørgaard, Per Emil
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Form: Lærebøker
- Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi, Salg
- Omfang/format: 222 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 0
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 222