Journalistiske entreprenører : medienes krise - din mulighet

Journalistiske entreprenører : medienes krise - din mulighet
Journalistiske entreprenører : medienes krise - din mulighet
I salg
ISBN/Varenr
9788202446284
Inngår i din bokpakke

Omtale

Krisetid er også tid for nyskapning. Det er når mediehusenes forretningsmodell smuldrer, at journalistiske gründerprosjekter dukker opp. Hvem skaper den neste Huffington Post? Hvem dekker kommunalpolitikk når lokalavisen har nedbemannet for siste gang? I boka Journalistiske entreprenører er historier om noen vellykkede og noen mislykkede medieentreprenører, og en rekke inspirerende eksempler fra en bransje i voldsom utvikling. Forfatteren ser på utfordringen med å finne den riktige idéen, og hva som skal til for å starte noe som kan være levedyktig. - Det handler om mot og penger, sier en av bokas aktører.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202446284
  • EAN: 978-82-02-44628-4
  • Utgivelsesdato: 10.10.2014
  • Utgivelsesår: 2014
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Ruud, Geir Terje
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: næringsliv, Massemedier
  • Omfang/format: 255 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 255