Håndbok i mediekontakt

Utløp
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788200032847
Inngår i din bokpakke

Omtale

153 s. ISBN 82-00-03284-1 Denne håndboka har alle som arbeider med informasjon- og mediekontakt i en privat bedrift, i ofentlig forvaltning eller i en organisasjon som mål- gruppe. Den inneholder en rekke sentrale presse- og mediepolitiske plakater og vedtekter, samt adresseregistre til aviser, TV-selskaper og pressebyråer.Boka kan leses som en instruksjonsbok eller fungere som et oppslagsverk til ulike innfallsvinkler.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788200032847
  • EAN: 82-00-03284-1
  • Utgivelsesår: 1995
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Michalsen, Bård Borch
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Massemedier, Nyhetsformidling
  • Omfang/format: 153 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 3
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 153