Håndbok i mediekontakt
Omtale
153 s. ISBN 82-00-03284-1 Denne håndboka har alle som arbeider med informasjon- og mediekontakt i en privat bedrift, i ofentlig forvaltning eller i en organisasjon som mål- gruppe. Den inneholder en rekke sentrale presse- og mediepolitiske plakater og vedtekter, samt adresseregistre til aviser, TV-selskaper og pressebyråer.Boka kan leses som en instruksjonsbok eller fungere som et oppslagsverk til ulike innfallsvinkler.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788200032847
- EAN: 82-00-03284-1
- Utgivelsesår: 1995
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Michalsen, Bård Borch
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Massemedier, Nyhetsformidling
- Omfang/format: 153 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 3
- Illustrert: Nei
- Sider: 153