En innføring i PR : teori, prosess og praksis
Omtale
I denne boken får leseren innsikt i forskning, teori og praksis på fagområdet Public Relations. Boken inneholder norske eksempler og problemstillinger som gjør faget forståelig og relevant for studenter og yrkesutøvere. Den gir en introduksjon til blant annet: definisjonene og det teoretiske grunnlaget, fagets historie, PR-prosessen, utøvelsen innenfor næringsliv, organisasjoner og offentlig sektor, og målgruppe- og situasjonsbestemt PR. «En innføring i PR» er rettet mot studenter på høyskole- og universitetsnivå, og er ment å gi en akademisk og praktisk introduksjon til fagets viktigste prinsipper.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245016567
- EAN: 978-82-450-1656-7
- Utgivelsesdato: 11.08.2015
- Utgivelsesår: 2015
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Brønn, Peggy Simcic, Bang, Tor, Bonvik, Øystein
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: PR-virksomhet
- Omfang/format: 345 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 345