Digital strategi for alle
Omtale
I mange år har vi skrevet tekster på nett, og like mange år har vi feilet. De to største problemene er at vi mangler tydelige strategier for hva vi ønsker å oppnå med innholdet og rutiner for å forvalte innholdet på riktig måte. I denne boken vil forfatterne blant annet vise deg hvordan du forvalter og vedlikeholder innhold, prioriterer riktig innhold, synliggjør kvalitet og forretningsverdi, bygger opp respekt for innholdsarbeidet i virksomheten og organiserer for å sikre kvalitet og verdi på innholdet. NB: tidligere gitt ut under tittelen Slik lykkes du endelig med innhold på nett (2012).
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245018035
- EAN: 978-82-450-1803-5
- Utgivelsesdato: 25.03.2015
- Utgivelsesår: 2015
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Dalen, Ove, Rønjum, Eirik Hafver
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Nettpublisering, PR-virksomhet
- Omfang/format: 242 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 242