Å lykkes med media : en håndbok for deg som vil sette agenda
Omtale
Mina Gerhardsen har arbeidet som politisk rådgiver, kommunikasjonsdirektør og journalist. I denne boken beskriver hun på praktisk rettet vis hvordan man kan lykkes i møte med media. Det handler både om å komme seg «på», gjennom å kjenne nyhetskriterier og hvordan man best kan fremme sitt budskap, og å komme seg «av» når sakene har en mindre heldig vinkling og man får negativ respons. Blant temaene som drøftes er mediestrategier, hvordan unngå vanlige feil, det å overleve intervjusituasjonen, håndtering av negative saker, når man bør «legge seg flat» og det særlige ansvaret som tilfaller bedrifter og styresmakter i å svare på pressehenvendelser. Avslutningsvis oppsummerer Gerhardsen ti nøkkelpunkter for å lykkes. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788282260817
- EAN: 978-82-8226-081-7
- Utgivelsesdato: 25.01.2019
- Utgivelsesår: 2018
- Forlag: Res Publica
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Gerhardsen, Mina
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Mediehåndtering, Mediestrategier, PR-virksomhet
- Omfang/format: 186 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 186