Å lykkes med media : en håndbok for deg som vil sette agenda

Å lykkes med media : en håndbok for deg som vil sette agenda
Å lykkes med media : en håndbok for deg som vil sette agenda
I salg
ISBN/Varenr
9788282260817
Inngår i din bokpakke

Omtale

Mina Gerhardsen har arbeidet som politisk rådgiver, kommunikasjonsdirektør og journalist. I denne boken beskriver hun på praktisk rettet vis hvordan man kan lykkes i møte med media. Det handler både om å komme seg «på», gjennom å kjenne nyhetskriterier og hvordan man best kan fremme sitt budskap, og å komme seg «av» når sakene har en mindre heldig vinkling og man får negativ respons. Blant temaene som drøftes er mediestrategier, hvordan unngå vanlige feil, det å overleve intervjusituasjonen, håndtering av negative saker, når man bør «legge seg flat» og det særlige ansvaret som tilfaller bedrifter og styresmakter i å svare på pressehenvendelser. Avslutningsvis oppsummerer Gerhardsen ti nøkkelpunkter for å lykkes. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788282260817
  • EAN: 978-82-8226-081-7
  • Utgivelsesdato: 25.01.2019
  • Utgivelsesår: 2018
  • Forlag: Res Publica
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Gerhardsen, Mina
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Mediehåndtering, Mediestrategier, PR-virksomhet
  • Omfang/format: 186 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 186