Å lykkes med elevvurdering
Omtale
Skolen er blitt en del av et kvalitetssystem hvor man på politisk nivå vurderer elevens resultat i internasjonalt perspektiv gjennom komparative studier som TIMS, PIRLS og PISA. Lærerne blir stadig mer ansvarliggjort for elevenes resultater. Denne boken gir et overblikk over ulike former for elevvurdering, men utgangspunkt i ulike studier fra blant annet Norge, Irland og England. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245016888
- EAN: 978-82-450-1688-8
- Utgivelsesdato: 21.06.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Hopfenbeck, Therese Nerheim
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Evaluering, Elever, skolen
- Omfang/format: 205 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 205