Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk
Veiledende pris
kr 419,00
I salg
ISBN/Varenr
9788215025919
Omtale
Forfatternes utgangspunkt er at markedsføring som fagdisiplin ikke gir tilstrekkelig kunnskap om markedsføringens påvirkning på forbrukersamfunnet. Det er heller ikke mulig å forstå dagens samfunn uten å forstå markedsføringens prinsipper og praktiske utslag. Boken har en tredelt struktur, der første del studerer markedsføringsprodusentene i Norge, del to undersøker hvor mennesker kommer i kontakt med markedsføringskampanjer, og del tre ser på hva som oppstår i møtet mellom mennesket og markedsføringen. Boken vil være særlig relevant for markedsføringsstudenter, men den kan være av interesse for alle som bedre ønsker å forstå hvordan markedsføring påvirker både samfunnsstrukturer og individer. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788215025919
- EAN: 978-82-15-02591-9
- Utgivelsesdato: 31.08.2018
- Utgivelsesår: 2018
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Storm-Mathisen, Ardis
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
- Omfang/format: 217 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 217