Metodebok for kreative fag
Veiledende pris
kr 449,00
I salg
ISBN/Varenr
9788215027005
Omtale
Denne boken tar for seg de mest brukte kvantitative og kvalitative metodene, og i tillegg metoder for kunstnerisk utviklingsarbeid og mer praktiske metoder. Den ser særlig på forskningsproduktene fra de kreative fagene: artefakter, miljø, estetisk kunnskap og kreativitet, og de spesielle forskningsutfordringene som finnes i fag som markedsføring, strategisk kommunikasjon og PR, spill- og apputvikling, TV og film, musikk, scenekunst, visuell kunst, design, samt prosjektledelse innen kunst og kreativ næring. Bidragsyterne er alle eksperter med lang erfaring fra disse fagfeltene. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788215027005
- EAN: 978-82-15-02700-5
- Utgivelsesdato: 03.03.2017
- Utgivelsesår: 2017
- Forlag: Universitetsforlaget
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Næss, Hans Erik, Pettersen, Lene
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Kunstfag, Forskningsmetoder
- Omfang/format: 243 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 2
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 243