Hva gikk galt hos legen? : når dialogen svikter

Midlertidig utsolgt
ISBN/Varenr
9788243010000
Inngår i din bokpakke

Omtale

Legebesøk kan oppleves forskjellig. De fleste gangene fører legebesøket til fornøyde pasienter som får tilfredsstillende behandling. Andre ganger går det galt, og konsultasjonen blir en dårlig opplevelse for pasienten. Pasienten kunne for eksempel ha følelsen av å bli avvist eller ikke forstått, eller legen opptrådte direkte uhøflig. Denne boken inneholder 90 autentiske pasienthistorier, og tar opp ulike temaer hvor pasienter har hatt en dårlig konsultasjon. Den inneholder også kommentarstoff med forslag til alternative måter å håndtere de ulike situasjonene på. Boken henvender seg hovedsakelig til medisinstudenter som er en del av opplæringen i pasientkommunikasjon, samt leger og helsepersonell. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788243010000
  • EAN: 978-82-430-1000-0
  • Utgivelsesdato: 01.04.2016
  • Utgivelsesår: 2016
  • Forlag: Spartacus forlag
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Haver, Brit
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Leger og pasienter
  • Omfang/format: 211 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 211