Vi morer oss til døde

Utsolgt
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788252552010
Inngår i din bokpakke

Omtale

Et flengende angrep på fjernsynets innflytelse på vår kultur. Forfatteren viser hvordan fjernsynet skaper alt om til underholdning, og blant annet virker inn på politikk, religion, undervisning og nyhetsformidling. Ifølge forfatteren er vi på vei inn i Huxleys "vidunderlige nye verden". Betegnelse: Et flengende angrep på fjernsynets innflytelse på vår kultur. Forfatteren viser hvordan fjernsynet skaper alt om til underholdning, og blant annet virker inn på politikk, religion, undervisning og nyhetsformidling. Ifølge forfatteren er vi på vei inn i Huxleys "vidunderlige nye verden".
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788252552010
  • EAN: 978-82-525-5201-0
  • Utgivelsesår: 2004
  • Forlag: De norske Bokklubbene
  • Innbinding: Innbundet
  • Serie: Bokklubbens kulturbibliotek
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Postman, Neil, Risvik, Kari, Risvik, Kjell
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Målgruppe: Voksne
  • Originaltittel: Amusing ourselves to death
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 0