Ofte stilte spørsmål ‒ Bestilling

  • Hvem kan bli kunde hos oss?

    Offentlige og private bedrifter har mulighet til å bestille bibliotekmedier hos oss. Vi selger dessverre ikke varer til privatpersoner.

  • Ny kunde

    For å opprette et kundeforhold hos oss trenger vi følgende informasjon:

    • Kundenavn

    • Organisasjonsnummer

    • Leveringsadresse

    • Postboksadresse

    • Fakturadresse

    • Ressursnummer

     

    Opprett ny kunde her

  • Hvordan bestille?

    Alle bestillinger skal skje elektronisk i nettbutikken eller gjennom innkjøpssystem, eventuelt via kontaktskjema eller e-post.

  • Skaffebøker

    Butikken har et innholdsrikt tilbud av både norske og utenlandske medier. Om du ikke finner varen du ser etter, kan du sende oss en henvendelse og våre dyktige innkjøpere og markedskonsulenter undersøker om vi kan skaffe varen. Les mer om innkjøpshjelp og skaffebøker

  • Ordrebekreftelse og følgeseddel

    Ordrebekreftelse
    Når bestillingen er utført, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Ordrebekreftelsen blir sendt til kontaktpersonen registrert på kundenivå og brukernivå. Vi anbefaler våre kunder å sjekke ordrebekreftelsen slik at eventuelle avvik kan håndteres med en gang.

    Følgeseddel
    Det blir vedlagt en følgeseddel i alle pakkene som blir sendt fra oss. Følgeseddelen inneholder alle bøkene som skal ligge i esken. Om sendingen mangler bøker som står på følgeseddelen, er det trolig en manko.