Markedsføringsledelse

Utgått
Markedsføringsledelse
Markedsføringsledelse
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788215030364
Inngår i din bokpakke

Omtale

Boken dekker grunnleggende emner innen markedsføring. Stoffet er forankret i nyere internasjonal forskning og tilpasset norske markedsforhold, gjennom eksempelbruk og case fra norske bedrifter. Boken henvender seg til studenter som tar innføringsfag i markedsføringsemner, men den vil også være relevant for ledere og markedsførere som ønsker et tilgjengelig oppslagsverk på feltet. Dette er den niende utgaven av boken. Siden forrige utgave i 2011 har forfatterne revidert innholdet med henblikk på digital markedsføring og sosiale medier, og et nytt kapittel om tjenestemarkedsføring og servicemedarbeiderens rolle har kommet til. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788215030364
  • EAN: 978-82-15-03036-4
  • Utgivelsesdato: 17.08.2018
  • Utgivelsesår: 2018
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Framnes, Runar, Pettersen, Arve, Thjømøe, Hans Mathias
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 622 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 9
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 622