Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon

Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
I salg
ISBN/Varenr
9788205500587
Inngår i din bokpakke

Omtale

Helt siden de første avisene og magasinene kom ut har reklametektforfattere vært sentrale i å skape merverdi for produkter og merkevarer. Med tiden har deres rolle, uttrykksform og publiseringskanaler endret seg, men sentralt står fortsett tegnet, ordet og språket. Denne boken tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den gir også en rekke praktiske tips og eksempler fra reklamebransjen. Boken egner seg for tekstforfattere, studenter innen kreativ markedskommunikasjon og andre som er opptatt av tekst. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788205500587
  • EAN: 978-82-05-50058-7
  • Utgivelsesdato: 30.10.2018
  • Utgivelsesår: 2018
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Bjørnqvist, Kim, Johannessen, Magne, Aarflot, Elling
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi, Kommunikasjon, bedriftsledelse
  • Omfang/format: 420 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 2
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 420