Åpen eller innadvendt : omdømmebygging for organisasjoner

Åpen eller innadvendt : omdømmebygging for organisasjoner
Åpen eller innadvendt : omdømmebygging for organisasjoner
I salg
ISBN/Varenr
9788205483958
Inngår i din bokpakke

Omtale

2. utgave av boken fra 2009. Et godt omdømme har mye å si for en virksomhet gjennom krisetider. Denne boken handler om hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal man gjøre og hvordan skal man kommunisere? Boken har fokus på virksomhetens adferd, men legger også vekt på virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. Boken presenterer teorier som man kan brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Åpen eller innadvendt er beregnet på studenter innen ledelses- og kommunikasjonsfag samt de som jobber med kommunikasjon og omdømme i bedrifter, offentlige virksomheter og medlemsorganisasjoner. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788205483958
  • EAN: 978-82-05-48395-8
  • Utgivelsesdato: 14.01.2019
  • Utgivelsesår: 2019
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Brønn, Peggy Simcic, Sjøbu, Ane, Velsand, Kjersti
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: PR-virksomhet, Kommunikasjon, bedriftsledelse
  • Omfang/format: 351 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 2
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 351