Metodebok for kreative fag

Metodebok for kreative fag
Metodebok for kreative fag
I salg
ISBN/Varenr
9788215027005
Inngår i din bokpakke

Omtale

Denne boken tar for seg de mest brukte kvantitative og kvalitative metodene, og i tillegg metoder for kunstnerisk utviklingsarbeid og mer praktiske metoder. Den ser særlig på forskningsproduktene fra de kreative fagene: artefakter, miljø, estetisk kunnskap og kreativitet, og de spesielle forskningsutfordringene som finnes i fag som markedsføring, strategisk kommunikasjon og PR, spill- og apputvikling, TV og film, musikk, scenekunst, visuell kunst, design, samt prosjektledelse innen kunst og kreativ næring. Bidragsyterne er alle eksperter med lang erfaring fra disse fagfeltene. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788215027005
  • EAN: 978-82-15-02700-5
  • Utgivelsesdato: 03.03.2017
  • Utgivelsesår: 2017
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Næss, Hans Erik, Pettersen, Lene
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Kunstfag, Forskningsmetoder
  • Omfang/format: 243 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 2
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 243