Hvit PR : hvorfor det er viktig å lykkes med fleretnisk kommunikasjon
Omtale
Få bransjer er mer opptatt av å tenke utenfor boksen enn PR-bransjen, men likevel ender mange opp med stereotype løsninger når de skildrer kulturer og etnisiteter, hevder forfatterne i denne boken. Selv om Norge er en liten nasjon, rommer den nordmenn med bakgrunn fra over 200 land og stater. Dette bør gjenspeiles i massekommunikasjon, både i kommersiell reklame og i offentlig eller politisk informasjon. De argumenterer videre for at kreative bransjer trenger et større etnisk mangfold i egne rekker, dersom de skal kunne tenke nytt. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788293097266
- EAN: 978-82-93097-26-6
- Utgivelsesdato: 09.05.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Frekk forlag
- Innbinding: Innbundet
- Språk: Bokmål
- Personer: Ashraf, Umar, Reiss, Ellen
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: PR-virksomhet, Flerkulturell kommunikasjon
- Omfang/format: 141 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 0