Ledelse og læreres læring i team
Omtale
Forfatterne tar utgangspunkt i troen på at team er en betydningsfull samarbeidsform for å fremme kollektiv læring. Med grunnlag i forsknings- og utviklingsarbeid kartlegger de hvilke strukturelle rammer og kulturelle faktorer som er sentrale i forhold til å tilrettelegge for læring i team. De diskuterer også teamarbeid i skolen, og peker på tre konkrete metoder for å bygge opp en felles kompetanse gjennom teamarbeid. Boken er relevant for lærerutdanningen, skolelederutdanningen, master i utdanningsledelse og i etter- og videreutdanning. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245018493
- EAN: 978-82-450-1849-3
- Utgivelsesdato: 07.06.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Løver, Melinda Elisenberg, Postholm, May Britt
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Teamundervisning, Lærere, skolen
- Omfang/format: 153 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 153