Sosiale medier og krisehåndtering : en praktisk veileder
Omtale
Hvordan bør man bruke sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer? Forfatteren diskuterer hvordan sosiale medier kan brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv. Boken inneholder en rekke eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser. Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter. Petter Skants er beredskapsleder i Sjømannskirken. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788205484573
- EAN: 978-82-05-48457-3
- Utgivelsesdato: 27.04.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Gyldendal
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Skants, Petter
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Krisehåndtering, bedriftsledelse
- Omfang/format: 214 s
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 2
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 214