Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter

Utgått
Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788202502393
Inngår i din bokpakke

Omtale

Dette er en praktisk håndbok som gir forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter den nødvendige starthjelpen for å ta i bruk sosiale medier. Her drøftes blant annet: hvordan man skal få tid til sosiale medier, Facebook for forskere, Twitter for forskere, LinkedIn og SlideShare for forskere, forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder, å bygge faglig identitet på nett, fallgruver i sosiale medier og hvordan vinne oppmerksomheten.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202502393
  • EAN: 978-82-02-50239-3
  • Utgivelsesdato: 19.11.2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Farbrot, Audun
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Sosiale medier, For forskere, Forskningskommunikasjon
  • Omfang/format: 150 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 2
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 150