Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen

Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
I salg
ISBN/Varenr
9788202428945
Inngår i din bokpakke

Omtale

For reiselivsnæringen er det viktig å skape opplevelser som verdsettes av kundene. Opplevelsesverdien skapes i samspillet mellom kunde og tilbyder, og for å forstå dette samspillet er det nødvendig å studere prosessene og hvilke rolle de enkelte aktørene spiller. Boken gir en grundig innsikt i opplevelsene sett fra kundens synsvinkel, men tar også for seg reiselivsbedriftenes evne til å legge til rette for opplevelser. Innovasjonsaspektet anses som spesielt viktig i utviklingen av reiselivsnæringen, og forfatterne setter søkelys på opplevelsesintensive, naturbaserte opplevelsesarenaer. Videre diskuteres det hvordan destinasjonens historie og kulturtradisjoner kan danne grunnlag for å utvikle nye opplevelsestilbud.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202428945
  • EAN: 978-82-02-42894-5
  • Utgivelsesdato: 18.09.2015
  • Utgivelsesår: 2015
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Jensen, Øystein, Skallerud, Kåre
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Reiseliv, Norge
  • Omfang/format: 417 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 417