Å lykkes med lærervurdering
Omtale
Det er stadig mer fokus på vurdering av læreres resultater, men det finnes lite tilgjengelig forskning på området. Forfatteren hevder i denne boken at man bør se på lærervurdering som en del av et undervisnings- og kunnskapssystem som på en gjennomtenkt måte fremmer lærernes undervisningskompetanse. Boken henvender seg til nasjonale og lokale beslutningstakere, skoleledere og lærere. Omtalen er utarbeidet av BS.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788245016741
- EAN: 978-82-450-1674-1
- Utgivelsesdato: 21.06.2016
- Utgivelsesår: 2016
- Forlag: Fagbokforlaget Vigmostad og Bjørke
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Darling-Hammond, Linda, Hermundstad, Ann Kristin, Lillejord, Sølvi
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Evaluering, skolen, Lærere
- Omfang/format: 221 s.
- Målgruppe: Voksne
- Originaltittel: darling-hammond
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 221