Digital dømmekraft

Erstattet av nytt produkt
ISBN/Varenr
9788205491809
Inngår i din bokpakke

Omtale

Internett og utstrakt bruk av sosiale medier har satt nye etiske spørsmål og dilemmaer på dagsordenen. Hvordan beskytter man seg selv og andre i dette digitale globale landskapet? Her spiller skolen en viktig rolle, og må sørge for å gi elevene tilstrekkelig innsikt og kompetanse. Denne boken består av artikler skrevet av forskere på feltet. De analyserer og diskuterer sosiale, juridiske og etiske problemstillinger og omkostninger ved bruk av de digitale mediene, med et særlig blikk rettet mot skolens forpliktelse overfor barn og unge. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788205491809
  • EAN: 978-82-05-49180-9
  • Utgivelsesdato: 14.02.2017
  • Utgivelsesår: 2017
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Engen, Bård Ketil, Giæver, Tonje Hilde, Mifsud, Louise
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Digitale medier, Barn og ungdom, kommunikasjonssosiologi
  • Omfang/format: 203 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 203