Sosiale medier for forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter
Omtale
Dette er en praktisk håndbok som gir forskere, kommunikasjonsrådgivere og fageksperter den nødvendige starthjelpen for å ta i bruk sosiale medier. Her drøftes blant annet: hvordan man skal få tid til sosiale medier, Facebook for forskere, Twitter for forskere, LinkedIn og SlideShare for forskere, forskningskommunikasjon i form av video, lyd og bilder, å bygge faglig identitet på nett, fallgruver i sosiale medier og hvordan vinne oppmerksomheten.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202502393
- EAN: 978-82-02-50239-3
- Utgivelsesdato: 19.11.2015
- Utgivelsesår: 2015
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Farbrot, Audun
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Sosiale medier, For forskere, Forskningskommunikasjon
- Omfang/format: 150 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 2
- Utgave: 1
- Illustrert: Nei
- Sider: 150