Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk

Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk
Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk
I salg
ISBN/Varenr
9788215025919
Inngår i din bokpakke

Omtale

Forfatternes utgangspunkt er at markedsføring som fagdisiplin ikke gir tilstrekkelig kunnskap om markedsføringens påvirkning på forbrukersamfunnet. Det er heller ikke mulig å forstå dagens samfunn uten å forstå markedsføringens prinsipper og praktiske utslag. Boken har en tredelt struktur, der første del studerer markedsføringsprodusentene i Norge, del to undersøker hvor mennesker kommer i kontakt med markedsføringskampanjer, og del tre ser på hva som oppstår i møtet mellom mennesket og markedsføringen. Boken vil være særlig relevant for markedsføringsstudenter, men den kan være av interesse for alle som bedre ønsker å forstå hvordan markedsføring påvirker både samfunnsstrukturer og individer. Omtalen er utarbeidet av BS.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788215025919
  • EAN: 978-82-15-02591-9
  • Utgivelsesdato: 31.08.2018
  • Utgivelsesår: 2018
  • Forlag: Universitetsforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Storm-Mathisen, Ardis
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Markedsføring, bedriftsøkonomi
  • Omfang/format: 217 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 1
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Ja
  • Sider: 217