Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
Veiledende pris
kr 729,00
I salg
ISBN/Varenr
9788202428945
Omtale
For reiselivsnæringen er det viktig å skape opplevelser som verdsettes av kundene. Opplevelsesverdien skapes i samspillet mellom kunde og tilbyder, og for å forstå dette samspillet er det nødvendig å studere prosessene og hvilke rolle de enkelte aktørene spiller. Boken gir en grundig innsikt i opplevelsene sett fra kundens synsvinkel, men tar også for seg reiselivsbedriftenes evne til å legge til rette for opplevelser. Innovasjonsaspektet anses som spesielt viktig i utviklingen av reiselivsnæringen, og forfatterne setter søkelys på opplevelsesintensive, naturbaserte opplevelsesarenaer. Videre diskuteres det hvordan destinasjonens historie og kulturtradisjoner kan danne grunnlag for å utvikle nye opplevelsestilbud.
Produktinformasjon
- ISBN/Varenr: 9788202428945
- EAN: 978-82-02-42894-5
- Utgivelsesdato: 18.09.2015
- Utgivelsesår: 2015
- Forlag: Cappelen Damm
- Innbinding: Heftet
- Språk: Bokmål
- Personer: Jensen, Øystein, Skallerud, Kåre
- Litteraturtype: Faglitteratur
- Emne: Reiseliv, Norge
- Omfang/format: 417 s.
- Målgruppe: Voksne
- Aldersgrense: 0
- Opplag: 1
- Utgave: 1
- Illustrert: Ja
- Sider: 417