Liker - liker ikke : sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet

Liker - liker ikke : sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Liker - liker ikke : sosiale medier, samfunnsengasjement og offentlighet
Utsolgt
ISBN/Varenr
9788202381929
Inngår i din bokpakke

Omtale

Denne boken bygger ifølge forlaget på omfattende empiriske undersøkelser av nordmenns bruk av sosiale medier. Hvordan påvirker sosiale medier vårt samfunns - engasjement? Bidrar sosiale medier til en svekking eller en styrking i forhold til mobiliseringen rundt samfunnspolitiske spørsmål? Det er ikke lenge siden massemedier som TV, radio og aviser var nærmest enerådende formidlere av informasjon. Boken henvender seg til studenter innen medie- og samfunnsfag og de som vil vite hva sosiale medier gjør med samfunnet vårt.
Vis hele omtalen… Vis mindre

Produktinformasjon

  • ISBN/Varenr: 9788202381929
  • EAN: 978-82-02-38192-9
  • Utgivelsesdato: 11.02.2013
  • Utgivelsesår: 2013
  • Forlag: Cappelen Damm
  • Innbinding: Heftet
  • Språk: Bokmål
  • Personer: Enjolras, Bernard
  • Litteraturtype: Faglitteratur
  • Emne: Sosiale medier
  • Omfang/format: 230 s.
  • Målgruppe: Voksne
  • Aldersgrense: 0
  • Opplag: 3
  • Utgave: 1
  • Illustrert: Nei
  • Sider: 230